Telefon Bankacılığı

Bankacılık işlemlerinizi şubeye gitmeden Müşteri İletişim Merkezimiz
üzerinden zahmetsizce yapabilirsiniz.

Size bir telefon kadar yakınız!

0850 222 78 78 Şekerbank Müşteri İletişim Merkezi’ni tercih ederek şubeye gitmeden, hızlı ve güvenli bankacılık hizmetimizden yararlanın!
Hem fiyat avantajlarından hem de zamandan kazanın!

Telefon Bankacılığı avantajlarını keşfedin.

İşlemlerinizi hızlı ve güvenilir bir şekilde Sesli Yanıt Sisteminde gerçekleştirin.
Sesli Yanıt Sistemi üzerinden dilerseniz müşteri temsilcisine bağlanmayı beklemeden kredi kartı başvurusu yapabilir, hesabınıza ilişkin bilgileri öğrenebilir. Döviz, fon ve kampanyalar hakkında bilgi alabilirsiniz.
Uzman Temsilci kadromuz ile 7 gün 24 saat kesintisiz işlem yapın.
Şekerbank Telefon Bankacılığı aracılığıyla Şekerbank müşteri hizmetleri temsilcisine ulaşarak bankacılık işlemlerinizi hızlı ve güvenli biçimde gerçekleştirebilir, avantajlı oranlardan faydalanabilirsiniz.
Kayıtlı cep telefonunuz ile hızlı bağlantı kurun.

Şekerbank Müşteri İletişim Merkezi üzerinden sistemimize kayıtlı cep telefonu ile Şekerbank müşteri temsilcine bağlanma işlemini daha hızlı ve öncelikli şekilde gerçekleştirebilir, işlemlerinizi kart numarası veya müşteri numarası gibi bilgileri tuşlamadan yaparak zaman kazanabilirsiniz.

444 0 344 Emekli Destek Hattı ile yanınızdayız.

Emekli müşterilerimize özel, 444 0 344 Emekli Destek Hattı’mızı arayarak, herhangi bir tuşlama yapmadan direkt müşteri temsilcilerimizle görüşebilir; kolayca bankacılık işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Müşteri İletişim Merkezi ile Bankacılık işlemlerinizi kolaylıkla gerçekleştirin!

  • Vadeli/Vadesiz Mevduat Hesap İşlemleri
  • Vadeli/Vadesiz Hesap Açma / Kapama
  • Tamamlayan Hesap İşlemleri
  • Vadeli Mevduat Kısmi Para Çekme İşlemi
  • Vadesiz Altın Hesap İşlemleri (Alış / Satış ve Düzenli Altın Birikim İşlemleri)
  • Kredi Hesapları Bilgi Alma ve Ödeme İşlemleri


  • Yatırım Fonu İşlemleri 
  • Vadeli Mevduat Hesap İşlemleri
  • e -Gece Gündüz Hesap İşlemleri
  • Birikimli Gelecek Hesap İşlemleri
  • Şeker Çocuk Hesap İşlemleri
  • Hisse Senedi İşlemleri 
  • Döviz İşlemleri 
  • Hazine Bonosu, Devlet Tahvili, Repo İşlemleri 

  • Kredi Kartı Ödeme ve Talimat İşlemleri
  • Kredi Kartı Hesap Özeti, Dönem İçi Harcamalar ve Açık Provizyon İşlemleri
  • Kredi Kartı Bağlı Hesap, Ödeme Günü, Hesap Özeti Adres Değişiklikleri İşlemleri
  • Kredi Kartı Limit İşlemleri
  • Kredi Kartı MO/TO ve İnternet Alışveriş İşlemleri
  • Kredi Kartı / Banka Kartı Şifre İşlemleri
  • Kayıp Çalıntı Kart Bildirimleri ve Yenileme İşlemleri
  • Kredi ve Banka Kartına Vadesiz Hesap Tanımlama İşlemleri
  • Hesap Kesim Tarihi Değişikliği İşlemleri
  • E-Posta Hesap Özeti Gönderimi İşlemleri
  • Nakit Avans/Taksitli Nakit Avans İşlemleri
  • Peşin Çekim Taksitlendirme İşlemleri
  • Kredi Kart Başvuru İşlemleri
  • Sözüne Bonus İşlemleri

  • Havale
  • EFT
  • Düzenli Ödeme Talimat ve İşlemleri

Telefon Bankacılığı masraf bilgisi için tıklayınız.

  • Fatura Ödeme ve Talimat İşlemleri
  • Anlaşmalı Kurum Ödemeleri
  • Vergi,Trafik Cezası ve SGK Ödemeleri
  • Faturasız Hat TL Yükleme
  • Şans Oyunu Ödeme İşlemleri
  • Bağış İşlemleri

Sesli Yanıt Sistemi

0850 222 78 78 numaramızdan Sesli Yanıt Sistemimiz ile müşteri temsilcisine bağlanmadan; şifre işlemleri, kart işlemleri ve kampanyalar ile ilgili bilgi alma işlemlerini rahatlıkla sağlayabilirsiniz. Hesaplarınıza ilişkin bilgileri öğrenebilir, döviz, fon işlemleri hakkında bilgi alabilirsiniz.
Henüz bankamız müşterisi değilseniz; kredi ve kredi kartı başvurusunda bulunabilir ve başvuru sonucunuzu öğrenebilirsiniz. 

Telefon Bankacılığı ile ilgili merak ettiklerinizi cevaplayalım.

Müşteri İletişim Merkezi'ni aradığınızda, Telefon Bankacılığı şifresini kullanarak, birçok bankacılık işlemini gerçekleştirebileceğiniz işlem kanalımızdır.

0850 222 78 78 veya 444 78 78’i Türkiye’nin ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin her yerinden ve tüm operatörlerden alan kodu çevirmeden arayabilirsiniz. Yurt dışı aramalarınızda +90 0850 222 78 78 veya +90 444 78 78 numaralı telefonlardan bizlere ulaşabilirsiniz.

İnternet Şubesi Tanımlamalar menüsünden, şubelerimizden veya 0850 222 78 78'den 'i tuşlayarak şifre işlemleri menüsünden şifrenizi anında oluşturabilirsiniz veya değiştirebilirsiniz.


0850 222 78 78 Şekerbank Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak Müşteri numaranızı, kart numaranızı veya TCKN bilginizi tuşladıktan sonra Telefon Bankacılığı Şifre işlemleri adımını seçin.

  • Sesli Yanıt Sistemine Kart numaranızı, Son kullanma tarihini, güvenlik kodunu ve şifresini tuşlayınız,
  • Cep telefonunuza gönderilecek olan tek kullanımlık SMS Doğrulama kodunu Sesli Yanıt Sistemine tuşlayınız.
  • Yeni şifreniz, telefonunuza SMS olarak gönderilecektir.

Bankaların Bilgi Sistemleri ve Elektronik Bankacılık Hizmetleri Hakkında Yönetmelik kapsamındaki yasal düzenlemeler kapsamında Müşteri İletişim Merkezi işlemlerimizde değişiklikler yapılmıştır. Bankacılık işlemlerinizin aksamaması için bazı hatırlatmalarda bulunmak ve sizi bilgilendirmek istiyoruz.

Müşteri İletişim Merkezimizi aradığınızda; müşteri numaranızı, kart numaranızı veya T.C kimlik numaranızı tuşladıktan sonra Telefon Bankacılığı şifreniz veya kart şifreniz ile birlikte tek kullanımlık SMS Onay kodu ile giriş yapmanız gerekecektir.


Telefon Bankacılığı ve Güvenlik ile ilgili merak ettiklerinizi cevaplayalım.

  • Yenilenen sesli yanıt sistemimiz, bankacılık işlemlerinizi Şekerbank’ta kayıtlı cep telefonunuz aracılığıyla ayrıcalıklı biçimde gerçekleştirmenize imkân tanır. Yenilenen sesli yanıt sistemi ile 0850 222 78 78 numaralı Müşteri İletişim Merkezimiz üzerinden yaptığınız işlemlerde kendinizi tanıtmanıza gerek yoktur, sistem kayıtlı cep telefonu numaranızı otomatik olarak tanır ve işlemlerinizi müşteri numarası, kart numarası gibi bilgileri girmeden hızlı ve güvenli biçimde yapmanıza olanak sunar.


  • Telefon bankacılığı işlemlerinizi sadece sistemimizde kayıtlı olan kişisel cihazlarınız üzerinden gerçekleştirin. Telefon bankacılığı işlemleri sırasında tuş hareketleri kullanılan cihazın hafızasına kaydedilebilir, o nedenle bankacılık işlemlerinizde başka kişilere ait cihazları kullanmayın.
  • Bankamız gibi görünen aramalar ile karşılaşmanız durumunda bilgilerinizi ve şifrelerinizi söylemeyin veya tuşlamayın.
  • Şekerbank, müşterilerini arayarak para transfer talebinde bulunmamaktadır. Bankamız tarafından sizi aradığını söyleyerek para transferi yapmanızı isteyen kişilerin dolandırıcılık amacıyla sizi aradığını unutmayın. Bu kişilerle bilgilerinizi kesinlikle paylaşmayın ve tanımadığınız kişilere para transferi işlemi yapmayın.
  • Kendisini polis, asker, savcı, kamu görevlisi gibi tanıtan ve üzerinizde baskı, korku, panik ve telaş oluşturarak para transferi yapmanızı talep eden kişilerin dolandırıcılık amacıyla sizi aradığını unutmayın, bu kişilerle bilgilerinizi paylaşmayın, hiçbir şekilde para transferi yapmayın.
  • Şüpheli olduğunu düşündüğünüz durumlarda hemen 0850 222 78 78 numaralı Müşteri İletişim Merkezimiz ile iletişime geçiniz.