Telefon Bankacılığı
Bankacılık işlemlerinizi şubeye gitmeden Müşteri İletişim Merkezimiz
üzerinden zahmetsizce yapabilirsiniz.
0850 222 78 78 Şekerbank Müşteri İletişim Merkezi’ni tercih ederek şubeye gitmeden, hızlı ve güvenli bankacılık hizmetimizden yararlanın!
Hem fiyat avantajlarından hem de zamandan kazanın!
Şekerbank Müşteri İletişim Merkezi üzerinden sistemimize kayıtlı cep telefonu ile Şekerbank müşteri temsilcine bağlanma işlemini daha hızlı ve öncelikli şekilde gerçekleştirebilir, işlemlerinizi kart numarası veya müşteri numarası gibi bilgileri tuşlamadan yaparak zaman kazanabilirsiniz.
Emekli müşterilerimize özel, 444 0 344 Emekli Destek Hattı’mızı arayarak, herhangi bir tuşlama yapmadan direkt müşteri temsilcilerimizle görüşebilir; kolayca bankacılık işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
Hesap İşlemleri
Yatırım Hesabı İşlemleri
Kredi Kartı / Banka Kartı İşlemleri
Para Transferi İşlemleri
Telefon Bankacılığı masraf bilgisi için tıklayınız.
Ödemeler
Telefon Bankacılığı nedir ?
Müşteri İletişim Merkezi'ni aradığınızda, Telefon Bankacılığı şifresini kullanarak, birçok bankacılık işlemini gerçekleştirebileceğiniz işlem kanalımızdır.
Müşteri İletişim Merkezi’ne nasıl ulaşabilirim?
0850 222 78 78 veya 444 78 78’i Türkiye’nin ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nin her yerinden ve tüm operatörlerden alan kodu çevirmeden arayabilirsiniz. Yurt dışı aramalarınızda +90 0850 222 78 78 veya +90 444 78 78 numaralı telefonlardan bizlere ulaşabilirsiniz.
Telefon Bankacılığı şifremi nasıl alabilirim veya değiştirebilirim?
İnternet Şubesi Tanımlamalar menüsünden, şubelerimizden veya 0850 222 78 78'den 'i tuşlayarak şifre işlemleri menüsünden şifrenizi anında oluşturabilirsiniz veya değiştirebilirsiniz.
Telefon Bankacılığı şifremi unuttum. Yeniden şifre almak için ne yapmalıyım?
0850 222 78 78 Şekerbank Müşteri İletişim Merkezimizi arayarak Müşteri numaranızı, kart numaranızı veya TCKN bilginizi tuşladıktan sonra Telefon Bankacılığı Şifre işlemleri adımını seçin.
Şekerbank Müşteri İletişim Merkezi Hizmetlerimiz Hakkında Önemli Bilgilendirme
Bankaların Bilgi Sistemleri ve Elektronik Bankacılık Hizmetleri Hakkında Yönetmelik kapsamındaki yasal düzenlemeler kapsamında Müşteri İletişim Merkezi işlemlerimizde değişiklikler yapılmıştır. Bankacılık işlemlerinizin aksamaması için bazı hatırlatmalarda bulunmak ve sizi bilgilendirmek istiyoruz.
Müşteri İletişim Merkezimizi aradığınızda; müşteri numaranızı, kart numaranızı veya T.C kimlik numaranızı tuşladıktan sonra Telefon Bankacılığı şifreniz veya kart şifreniz ile birlikte tek kullanımlık SMS Onay kodu ile giriş yapmanız gerekecektir.
Yenilenen Şekerbank sesli yanıt sisteminin özellikleri nelerdir?
Telefon Bankacılığı işlemlerimin güvenliğini nasıl sağlarım?