Bankacılık işlemlerinize başlamadan önce mobil cihazlarınızda ekran kilidi özelliğinin açık olduğundan emin olunuz.
Kilit ekran şifrelerinizi belirlerken tahmin edilmesi güç ve tekrarlamayan karakterler tercih ediniz.
Bankacılık işlemlerini gerçekleştirdiğiniz cihazlarınızı ortak kullanıma açmayınız.
Cihazlarınızın ekran kilidi şifresini ve bankacılık uygulaması şifrelerinizi kimseyle paylaşmayınız.
Şifrelerinizi cep telefonunuza ya da başka bir yere not almayınız.
Mobil cihazlarınıza uygulama yükleme işlemlerinizi güvendiğiniz kaynaklar üzerinden gerçekleştiriniz.
Mobil cihazınızda “Bilinmeyen Kaynaklara İzin Ver” seçeneğinin kapalı olduğuna emin olunuz.
Mobil cihazlarınıza uygulama yüklemek için sadece Google Play Store, App Store, Huawei AppGallery, Microsoft Store gibi uygulama üreticisinin onayladığı uygulama marketlerini kullanınız.
Şekerbank mobil uygulamasını mobil cihazınıza sadece Google Play Store ve App Store uygulama marketleri üzerinden yükleyiniz.
Mobil cihazlarınıza uygulama yüklerken Android işletim sistemi için root ve iOS işletim sistemi için jailbreak gibi üretici tarafından onaylanmayan ve mobil cihazınızın kök dizinine yetkisiz olarak erişim sağlayabilecek işlemlerden kaçınınız.
Yüklediğiniz uygulamanın gereksinimleri dışında herhangi bir yetkilendirme istemediğine emin olunuz.
Bankacılık işlemleriniz için ortak kullanıma açık alanlarda sunulan ücretsiz kablosuz ağları veya güvenliği bilinmeyen ağları kullanmamaya özen gösteriniz.
Çevrim içi mesajlaşma uygulamalarından gelen linkleri açmayınız. Tanıdığınız kişilerden geldiğini düşündüğünüz linklerin sizi arka planda zararlı bir internet sitesine yönlendirebileceğini ve mobil cihanız için tehlike oluşturabilecek yazılımlar içerebileceğini unutmayınız.
Sosyal medya uygulamaları sırasında mobil cihazınızın normalden daha yavaş çalışması veya uygulama içerisinde gezinirken kendiliğinden açılan reklamlarla karşılaşmanız, cihazınızın zararlı yazılımlara maruz kaldığı anlamına gelebilir. Benzer bir durumla karşı karşıya gelmeniz halinde bankacılık uygulamasını kesinlikle kullanmayınız ve Bankamız ile iletişime geçiniz.
Şüpheli olduğunu düşündüğünüz durumlarda mobil bankacılık uygulamasını kullanmayınız ve derhal 0850 222 78 78 numaralı Müşteri İletişim Merkezimiz üzerinden Bankamıza haber veriniz.
Şeker Mobil ile bankacılık işlemleri parmaklarınızın ucunda!
Yenilenen Şeker Mobil ile bankacılık işlemlerinizi şubeye gitmeden evinizden veya iş yerinizden hızlı ve rahat şekilde 7/24 gerçekleştirebilirsiniz.